Aku Musafir

Aku Musafir

Tuesday, February 3, 2015

Walimah Lagiiii

Assalamualaikum wbt dan salam mahabbah.. =)

Lamanya AKU tak update dalam blog kesayangan. Alhamdulillah, AKU masih bernafas dan menjalani kehidupan seharian seperti biasa. Yang pasti AKU jua akan kembali kepada Pemilik Mutlaq diri ini. Last update tahun lepas. Sekarang dah masuk tahun baru. Sudah 3 hari kita berada di tahun baru. Dan ini juga bermakna sudah 3 helai lembaran diari kita pada tahun ini. Alhamdulillah. Moga semuanya baik2 belaka dan mendapat redha Allah. Insha Allah..

Ok, update terakhir tahun lepas pasal walimah sahabat aku aka 2nd family. Hari nie, AKU nak update blog tersayang nie tentang seorang lagi 2nd family AKU yang telah membina sebuah masjid. Alhamdulillah.. 

Sahabat AKU ini adalah classmate daripada zaman diploma dulu hingga ke zaman ijazah sekarang. Dan pada 5 Disember 2014, sahabat AKU ini telah selamat diijabkabulkan dengan pasangan hatinya yang juga merupakan classmate kami. Tapi, dukacita sebab AKU tak dapat melihat sahabat aku ketika dia diijabkabulkan kerana AKU perlu pulang ke rumah untuk membantu family untuk majlis keesokan harinya. 

Alhamdulillah 3 orang sudah. Yang lain pula bakal menyusul. Cuma tidak tahu bila masa dan hari itu. Apa2 pun, semoga perkahwinan mereka kekal hingga ke syurga. Amiin..

No comments:

Post a Comment