Aku Musafir

Aku Musafir

Monday, August 29, 2011

SYAWAL BAKAL MENJELANG....

Assalamualaikum wbt....

Salam akhir ramadhan dan salam aidilfitri...

Alhamdulillah wa syukur lillah...diri ini masih lagi diberi kekuatan untuk meneruskan kehidupan dan menikmati kenikmatan ramadhan yang terakhir..InsyaAllah mudah-mudahan diberi nafas lagi untuk bertemu dengan syawal esok hari,insyaAllah....

Hari ini ana bukanlah ingin berkongsi ilmu cuma ingin memberi sepatah dua kata buat pembaca2 sekalian. Dikesempatan ini,ana seorang insan yang lemah lagi hina disisi Allah ini ingin memohon seribu dan jutaan kemaafan andai diri ini pernah melakukan perkara2 atau terkasar bahasa sepanjang perbicaraan yang membuatkan antum terasa atau terkecil hati samada secara sedar atau tidak.

Dikesempatan ini juga ana ingin mengucapkan SALAM AIDILFITRI MAAF ZAHIR BATIN  kepada ahli bait ana yang terletak di sebuah kampung dalam salah sebuah negeri pantai timur.Tidak lupa juga buat saudara mara di Kelantan.Guru2 di SMAKH,sahabat2 di batch93 di SMAKH,adik2 GPS SMAKH (Geng Pengawas Sekolah),sahabat2 di universiti,pensyarah2 dan semua yang mengenali diri ini.

Semoga syawal tahun ini membawa seribu pengertian setelah sebulan kita berada di bulan Ramadhan yang merupakan madrasah buat kita semua.


 SALAM AIDILFITRI MAAF ZAHIR BATIN




No comments:

Post a Comment